Scrisori

scrisoare

Scrisori

                     de Adi Mangu

Îţi scriu în fiecare seară,
Aşa cum şi tu îmi scriai
În poezii şi în scrisori
În care inima-ţi puneai.

Nu ştiu ce doare cel mai tare,
Că te-am crezut, că m-ai minţit,
Că ţi-am fost numai un capriciu,
Că mai apoi m-ai vrut amic…

Îti e mai bine acum,iubito?
Ai găsit prinţul din poveşti?
Ia spune, râzi sau plângi în şoaptă
Atunci când versul mi-l citeşti?

Cuvinte goale zac în plicuri
Ce de aiurea le scriai…
Ia-le de-aici nu-s ale mele,
Altui bărbat să i le dai!

Mă întrebai de îmi eşti muză
Şi mă vroiai poet să-ţi fiu,
Priveşte-acum cât mă inspiri
Şi câte poezii îţi scriu…

3 thoughts on “Scrisori

Leave a Reply

