Mama lui Mihai Eminescu – parodie

Mama lui Mihai Eminescu

de Adi Mangu

Floare-albastră,floare-albastră,
Tu mi-ai zis că mama-i proastă,
Eu ţi-am dat în cap cu-o glastră
Şi te-am zburat pe fereastră…

O, ţâfnoasă Veronica,
Ce-ai ştiut să-mi faci doar ace,
Te privesc cum zbori pe geam,
Zbori în pace!

Pân la trotuarul noroios
E-o cale atât de lungă…
Că până să te-nfigi în el
Ţi-a luat doar o secundă!

Mai am un singur dor
Şi cu aceasta basta!
Ia spune-mi, dacă nu te superi,
Acuma cine-i proasta?

Leave a Reply

