Adrian Mangu

blogger civic și literar

Cum am castigat o gentuta frigorifica plina cu iaurt Danone

with 2 comments

download

Sunt rare datile in care scriu advertoriale, dar in seara asta uite ca fac ce nu am mai facut de mult. Scriu despre un site. Cu siguranta va dati seama despre ce site vorbesc. www.danone.ro . Oamenii implinesc 15 ani de cand au intrat pe piata romaneasca si cu aceasta ocazie au hotarat sa-si relanseze si propriul site. Treaba blogerilor este sa acceseze pagina si sa isi dea cu parerea. Greu,nu? 🙂 Partea buna este ca suntem si premiati pentru asta. Ghici cine o sa pape iaurt? Eu, dar si voi daca va grabiti http://blogalinitiative.ro/campanii/cum-ti-se-pare-noul-site-danone.

Introducerea fiind facuta nu ne ramane decat sa trecem la treaba. Avem un site bine facut si mi-e destul de greu sa le gasesc un nod in papura,dar pana la sfarsitul articolului cu siguranta imi va sari ceva in ochi. Am de gasit 3 lucruri care imi plac la site. Pe bune, doar 3? Pai, in primul rand imi place ca-mi pot lua de aici toate informatii necesare achizitionarii produselor lor. In fata frigiderului  din supermarket e cam aiurea sa te pui sa citesti etichete. Sa vorbim si despre grafica? OK! Mai curat nu se poate. Site-ul e chiar aerisit, meniul e intuitiv, iar categoriile sunt bine structurate. Buun, pana aici toate bune si frumoase. Ce sa mai zic la punctul trei? A, stiu. Pai putem sa ne legam de subiectele care stau pe buzelele tuturor. Sanatatea si stilul de viata sanatos. Da, exista si ele pe site-ul Danone. Sa va mai spun si de rubrica  “Danone se implica”? Eh, pe aia va las sa o descoperiti singuri.

Concluzie: advertorial, neadvertorial…site-ul arata bine si, sincer, chiar mi-a facut placere sa ma plimb prin el.

P.S. : stiu ca v-am promis si defecte,dar inca nu le-am gasit. cand le voi afla promit sa vin cu un update!

Written by adimangu

18 May 2014 at 0:01

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bine ca nu te-ai ales cu un frigider plin cu carne :))
    Am facut si eu campanii pe blogal, dar de cand au dat-o pe voturi intre bloggeri toate premiile sunt intre ei.

    Mad Rider

    6 June 2014 at 19:52

    • :)) asta cred ca e a doua campanie facuta cu ei. nu stiu de sistemu de vot nimic.

      adimangu

      16 June 2014 at 18:34


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

