Cu un sărut

silueta2

Cu un sărut

                   de Adi Mangu

Cu un sărut deschis-ai drumul
Spre tot ce-i mai frumos în noi,
Spre vise vechi şi spre visare
Şi vise de-mplinit în doi.

Atâtea stele-am strâns în braţe
Când te-am cuprins, iubita mea,
Simţeam cum pieptu-mi se deschide
Şi îţi cuprinde inima.

Puteam să scriem şi o carte,
Cât de frumos a început!
Prin câte-am trecut împreună,
Am mai şi râs, ne-a şi durut…

Cât ne-am iubit o ştim prea bine,
Dar vom rămâne amintiri.
Ce pot să zic, nimic nu-i veşnic,
Se mai produc şi despărţiri

Cu un sărut închis-ai drumul
Spre tot ce-i mai frumos în noi,
Spre vise vechi şi spre visare
Şi vise de-mplinit în doi.

Leave a Reply

