Şi de vei vrea

Curva mea trista

Şi de vei vrea

                   de Adi Mangu

Şi de vei vrea să strigi trecutul
Nu pot decât să-ţi mulţumesc
Că pentru-o clipă-n viaţa asta
M-ai învăţat cum să iubesc!

Şi de vei vrea să rupem norii,
Să umplem sufletul cu ploi…
Îţi voi zâmbi că pentr-o clipă
M-ai învăţat ce-nseamnă noi.

Şi de vei vrea să crestăm timpul,
Să mă ascunzi prin nicăieri,
Nu o să plâng pentru ce-i astăzi
Voi râde pentru ce-a fost ieri.

Şi de vei vrea să îmi legi ochii
Cu vise reci şi cenuşii,
Orbecăind, să ştii, iubito,
De mă doreşti, te voi găsi!

Şi de vei vrea să ridici munţii
Peste iubirea mea şi-a ta,
De te va face fericită,
Cu mâna mea-i voi ridica!

2 thoughts on “Şi de vei vrea

Leave a Reply

