Mi-aştept părinţii să se nască (I)

mos

Mi-aştept părinţii să se nască (I)

                          de Adi Mangu

Mi-aştept părinţii să se nască
Hoinar prin univers râvnesc
Să fie şi să crească.

Mi-aştept părinţii să se nască
În două vreau să mă separ
Şi-apoi să mă-ntregească.

Mi-aştept părinţii să se nască
Din visul meu naiv frumos
Râzând să mă trezească.

Mi-aştept părinţii să se nască
Să uit cum e să fii perfect
Şi gol să mă cunoască.

Mi-aştept părinţii să se nască
Şi cum vor crede că e bine
Aşa să mă şi crească.

Iar soarele când va apune
Voi fi un moş, un gură cască,
Ce va rosti fără oprire…
Mi-aştept parinţii să se nască!

Leave a Reply

