Cheia sufletului meu

poza

Cheia sufletului meu

                   de Adi Mangu

Pe pielea ta în cercuri ample
Cu sărutări scriu poezii
Şi tot ce vreau în viaţa asta
E să îţi fiu şi să îmi fii.

Atât de-aproape-mi este cerul
Când îl privesc în ochii tăi,
Iar eul ce-l ştiam de-o viaţă
De astăzi se transformă-n noi.

Tot ce-am dorit cuprind în braţe
Şi noaptea dulce ne-a cuprins,
Prin părul tău adie vântul…
Eşti mai presus de orice vis!

În palma ta îmi las obrazul,
Iar pulsul mi-e atât de greu,
Deschide drumul către stele,
Eşti cheia sufletului meu!

2 thoughts on “Cheia sufletului meu

Leave a Reply

