Te vreau în viaţa mea pentru o viaţă!

522911_266082476819779_249628502_n

Te vreau în viaţa mea pentru o viaţă!

                             de Adi Mangu

Te vreau în viaţa mea pentru o viaţă,
Te-am aşteptat prea mult ca să te las,
Vom ridica iubirii monumente
Şi îţi voi fi în fiecare ceas.

În ochii tă văd sufletu-mi cum râde,
Din visul tău aş vrea să mă-ntregesc,
Atât de mult cum te iubesc pe tine
Nu aş putea în veci să mai iubesc!

Simt norii cum ne poartă în neştire,
Iar stelele se joacă-n palma ta,
Cu buzele-ţi acoperă-mi suflarea
Şi inima-ţi aşeaz-o peste-a mea.

Azi două drumuri se-ntâlnesc, iubire,
Din noaptea grea făcut-ai dimineaţă,
De-acum eu voi trăi doar pentru tine,
Te vreau în viaţa mea pentru o viaţă!

Leave a Reply

