Ţi-am scris atâtea poezii

avem-nevoie-sa-ne-cunoastem-si-sa-ne-iubim-prin-carti

Ţi-am scris atâtea poezii

                de Adi Mangu

Ţi-am scris atâtea poezii
De dragoste, de of şi dor,
Mi-a fost uşor să ti le scriu,
Ce-ţi scriu acum nu mi-e uşor!

Atât de rece îţi e pasul,
Aşa departe eşti acum…
Câte-aş fi vrut să-ţi spun, iubito,
Şi nu mai pot sa ţi le spun.

Tu m-ai făcut să simt durerea
Când mă visam pe drumul meu,
Visam la noi doi împreună,
Aşa cum am visat mereu.

M-ai ridicat din viaţa mea,
M-ai tras ca pe un zmeu prin vânt,
Dar m-ai uitat printre detalii
Şi-acum căzut-am la pâmânt.

Cum aş putea uita vreodată
Cum îmi spuneai că mă iubeşti,
Iar restul zilelor senine
Cu mine o să le trăieşti?

Nu-nţelegeai de ce sunt singur
Şi singur m-ai lăsat să fiu.
Ne-am întălnit mult prea devreme,
Iar astăzi este prea tarziu!

Oh, ce n-aş da să-ţi uit parfumul
Şi să-ţi pierd urma pe pământ,
Dar mă blestem şi mă condamn…
Te-ntemniţez la mine-n gând!

Leave a Reply

