Învaţă-mă să te iubesc

Trandafir_Rosu_Superb_big

Învaţă-mă să te iubesc

de Adi Mangu

Învaţă-mă să te iubesc
În doze mici şi colorate,
De astăzi eu vreau să devin
Iubitul tău cel mai aparte!

Arată-mi florile ce-ţi plac
Şi hai să-ntindem curcubee,
Ne vom lipsi de orice griji
Ca liceenii prin licee.

Pe fericitele alei
Din parcul ce ne place nouă
Eu îţi voi spune te iubesc
Şi tu o să te faci că plouă

Pe la concertele de folk
Un chitarist uşor naiv
Va aşeza povestea noastră
În note dulci pe portativ.

În braţe te voi ţine strâns
Când noaptea ne îmbrăţişează,
Iar tu râzând vei spune-ncet
Că vrabia mălai visează!

Mă tachinezi,mă enervezi,
Dar ştii că îmi eşti foarte dragă,
Iubirea noastră s-a legat
Şi-n veci n-o să se mai desfacă!

Sunt fericit fiindcă exişti,
Cadoul meu dumnezeiesc,
Lipeşte-mă de viaţa ta
Şi-nvaţă-mă să te iubesc!

Leave a Reply

