Atâtea

Atâtea

           de Adi Mangu

Atâtea sărutări fierbinţi
Se zbat în sufletul închis,
Atâtea mii de-mbrăţişări,
Atâtea nu ţi-am zis

Atâtea vise am ucis
În noaptea unei nopţi târzii,
N-o să-ţi mai fiu din clipa asta,
Iar tu n-o să-mi mai fii

Atâţia pianişti tânjeau
Să cânte patimile-n noi,
Atâţia nori se prea grăbesc
S-aducă triste ploi

Atâtea doruri şi dureri
În ochii mei lovesc,
Atâtea tânguiri fierbinţi,
Atâţia te iubesc

Atâtea poze cad şi mor,
Ce amintiri m-apasă,
Cu tine-ai luat din viaţa mea
Tot ce-mi era “acasă”

Atâta dragoste s-a dus,
S-a stins al nostru foc,
Atâtea păsări zboară strâmb,
Atâta nenoroc

Aşează-mă în lemn de bad
În tristul nopţii cânt,
Coboară-mă în pieptul tău
Şi-ngroapă-mă adânc!

Leave a Reply

