O să îţi fie dor de mine

O să îţi fie dor de mine

               de Adrian Mangu

O să îţi fie dor de mine,
Mă vei păstra la tine-n gând,
Mă vei vedea, mă vei simţi
În orice om de pe pământ!

O să îţi fie dor de mine
Aşa cum nici tu nu credeai
Când mă ţineai adânc în braţe
Şi te aveam şi mă aveai.

O să îţi fie dor de mine,
Mă vei dori, mă vei striga,
Dar visul nostru s-a sfârşit,
E prea târziu să schimbi ceva!

O să îţi fie dor de mine,
După un tainic “te iubesc”,
Mă vei găsi la tine-n suflet,
Dar eu nu am să te găsesc.

O să îţi fie dor de mine,
În piept vei resimţi un gol,
Vei tot spera să uiţi de mine,
Dar nu va fi aşa usor…

Leave a Reply

