Dar încă te iubesc şi mă iubeşti

Dar încă te iubesc şi mă iubeşti

                     de Adrian Mangu

Dar încă te iubesc şi mă iubeşti,
Deşi e-atâta lume între noi,
Se mai zăresc fărâme de tandreţe
Printre atâtea cuvinte de război

Dar încă te iubesc şi mă iubeşti
Şi tot fugim nebuni de sentimente,
Nu-i loc de împăcari între noi doi,
Deşi tânjim la astfel de momente

Dar încă te iubesc şi mă iubeşti,
E nebunie, e pură dependenţă,
Ne vrem zburaţi pe culmi de fericire,
Deşi iubim această decadenţă

Dar încă te iubesc şi mă iubeşti,
Aşa ne urlă pieptul şi suflarea,
În ură şi orgolii ne lovim,
Deşi în suflet ne dorim iertarea.

Leave a Reply

