Singurătatea

GlassesLove1

Singurătatea

                    de Adrian Mangu

Din când în când
îmi trece câte-un gând prin gând,
atât de-absent şi-atât de trist îmi sunt,
privesc iluzii scuturate-n vânt
Şi tot mai greu în mine mă scufund…

Mi-a scris singurătatea pe o foaie de hârtie:
“tot ce nu ai ti se cuvine tie!”
o fi blestem sau e o poezie?

…mă rog,
apuc cu mâna stângă mâna dreaptă,
încerc sa le opresc din scris,
dar mă trezesc ţipând, aprind lumina
şi-ncep să scriu ce am trăit în vis.

Mi-a zis singurătatea zilele trecute…
Nu, nu e bizar, îi sunt un bun amic,
că nu-s atent şi uit tot ce îmi zice,
iar eu abia acum mi-am amintit.

E noapte, frig şi mă opresc din scris,
doar întrebări, că eu nu am concluzii,
mai scriu şi-n altă noapte ce mi-ai zis,
să dormim, deci, si să visăm iluzii.

Leave a Reply

