O clipă

Dragoste de Noapte

O clipă

                    de Adrian Mangu

O clipă!
te rog, aşteaptă o clipă!
dă-i inimii mele răgaz
să-ţi memoreze chipul la plecare…
e tot ce-ţi cer, e tot ce ne-a rămas.

O clipă!
Te-am cunoscut doar pentru-o clipă,
un pas, un dor, un veşnic început,
un te iubesc, un “pentru totdeauna”…
de când mi-ai dat buzele tale o clipă a trecut.

O clipă!
M-ai învăţat cum să iubesc o clipă,
iar liniştea-ţi mi-ai dat sa o ascult,
mi-ai deschis ochii şi am privit lumina,
o clipă-n viaţa ta mi-a fost atât de mult!

O clipă!
O clipă, Doamne, priveşte către ea,
priveşte sufletul în mine cum o strigă!
Cum aş putea trăi în urma ei, Hristoase?
Îţi dau eternitatea mea pentru o clipă!

Leave a Reply

