Îmi pătrund nopţile în gând

heart_grenade_by_yamichi-d2zj56k

Îmi pătrund nopţile în gând

               de Adrian Mangu

Îmi pătrund nopţile în gând,
Bucăţi de ceaţă şi de vânt,
Coboară doruri în pământ,
Iar eu atât de tot îmi sunt.

Prea obosit, nepăsător,
Cu-n rictus înfiorător,
Căzut sub soarele-arzător
Îmi caut apa morţilor.

Luciri în picuri de alcool,
Speranţa unui fals control,
Dau fericirii trist ocol
Şi fac un ultim salt în gol.

Înmormântez un suflet mort
Fără de bocet şi efort,
Douăj-de popi, un singur ort
Şi doliul ce în tine-l port.

2 thoughts on “Îmi pătrund nopţile în gând

Leave a Reply

