Insomnii

ploaie1

Insomnii

                                                                   de Adrian Mangu

Insomnii în miez de ploaie,
Doruri ce ne înnorează,
Pleacă-mă din lumea ta,
Stinge-mă, mă-ndepărtează!

Vânturi reci lovesc în tâmple,
Lacrimi vii în geam lovesc,
Uită că mi-ai fost aproape
Şi-am să uit că te iubesc.

Noaptea e aşa pustie,
Noi de noi ne descărnăm,
Goi şi seci de ale noastre
Suflet lângă suflet stăm.

Fulgere lovesc în inimi,
Plânge-n ceruri Dumnezeu,
Tu rămâi fără de mine,
Eu rămân fără de eu.

Iartă-mă, târziu e ceasul,
De-astăzi n-o să mă mai ştii!
Cât pe ce să-mi fii aleasa,
Ploaie-n miez de insomnii.

Leave a Reply

