Eternitatea vreme de o clipă (Iuliei)

11267891_1038402332846153_1701808667_o

Eternitatea, vreme de o clipă (Iuliei)

de Adrian Mangu

Eternitatea, vreme de o clipă,
Bătaia unui cord dezacordat,
Această decadenţă ce ridică,
Acest păcat prea greu de împăcat

Chemare tainică, de nepătruns mister,
Lumină veşnică şi veşnic legământ,
Sufletul tau pecete stă pe cer,
Pe când al meu se-afundă în pământ.

Trezeşte-mă, dezleagă-mă-n cuvinte,
În ochii nemuririi tale m-oglindesc,
Închide-mă în sfera-acestei clipe,
Eternizează-mă în duh dumnezeiesc.

Leave a Reply

