Ia-mi tot

singuratate2

Ia-mi tot

                          de Adrian Mangu

ia-mi tot,
îneacă-mă în potopul păsărilor ce plâng discret,
apune marea în a soarelui pocal geros
şi ridică-mi inima incet

ia-mi tot
învie fluturi vechi, comori ascunse în insectare,
acoperă-mi tăcerile ecoului pustiu
şi sufletu-mi cu-o floare

ia-mi tot
sub stele înfloreşte ursita unui miez de noapte,
trezeşte aceasi lună plină ce-ndrăgostiţi culege
şi du-mi zilele departe

ia-mi tot
înveleşte-mi duminica în vant şi-n fum de brad,
fă o sfântă piruetă în mintea mea
şi lasa-mă în mine să cad

ia-mi tot te rog,
dar lasă-mi, Doamne, pustiul eternităţii mele!

Leave a Reply

