De-ai fi…

De-ai fi…

                          de Adrian Mangu

De-ai fi privit pe geam măcar o clipă,
m-ai fi văzut trecând prin viaţa ta grăbit,
Atât de trist şi-atât de fericit,
Cărând amaru-n spate si-n inimă poveşti,
Plângând că nu îţi sunt, plângând că nu îmi eşti

De gândurile mele de glas mi s-ar fi prins
sa pot striga în lume că încă te iubesc,
Mi-e frică să te caut , mi-e dor să te găsesc,
Poate un of agale ţi-ar fi bătut în piept
Să-ţi spună că te vreau, că încă te aştept

De-am fi voit în sufletele reci o minimă căldură,
Un strop de pace dulce între atâta ură,
De-am fi ales cărarea ce nouă ne dă rost,
Azi ţi-aş fi fost, iubito, şi mie mi-ai fi fost

Leave a Reply

