Adrian Mangu

blogger civic și literar

Aşteaptă!

leave a comment »

Aşteaptă!

                      de Adrian Mangu

aşteaptă!
prea greu grăbită te apuci
să-nşiri vise deşarte,
eu înteleg că tu le-ai vrea,
le-ai vrea trăite toate,
dar dificil îmi e acum,
chiar dacă ai dreptate

aşteaptă!
nu te grăbi, ce Dumnezeu,
aşteaptă doar o clipă,
ţi-e dor de doruri
de iubiri, de tot ce te agită,
dar timp va fi de tot ce vrei,
nu hotărî în pripă

aşteaptă!
oferă-mi timp din timpul meu
o zi măcar, un ceas
şi lumii am să-i dau urechi,
iar ţie am să-ti dau glas,
îţi voi aduce noi iubiri
la fiecare pas

aşteaptă!
auzi, pretenă credeam că-mi eşti,
aşa că ai răbdare
şi vei vedea ca tot ce-i rău
în negură dispare,
nu pot trăi cu-o inimă
ce vrea să mă omoare

aşteaptă!
mai trage-o dată şi învârte
a noastră vieţii roată,
găseşte o-inimă ca tine
care-n tandem să bată,
iar eu promit în faţa ta
să mai iubesc o dată.

Written by adimangu

22 September 2015 at 11:51

Posted in Poezii

Tagged with , , ,

Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

