Bunicii

                           de Adrian Mangu

Mi-au trecut bunicii-n gânduri,
acum îi simt în amintiri, în vise
şi în sânge cum îmi curg cu-adevarat

Mi-au trecut bunicii-n suflet,
în altarul unui fost nepot
îi păstrez aşa cum i-am aflat

Mi-au trecut bunicii în priviri,
se-ascund uşor în ochii mei greoi
ce de dorul lor, prea aprig i-am spălat

Mi-au trecut bunicii-n inimă,
păşesc usor, nu vor să deranjeze,
discreţi îmi sunt, cum îmi erau odat`

mi-au dispărut bunicii…
nici n-am simţit când timpul ăsta groaznic
pe rând mi i-a furat.

Leave a Reply

