Nu o cunosc

Nu o cunosc

                           de Adrian Mangu

Nu o cunosc, nu mă cunoaşte,
Ne salutăm ocazional,
Ea e magia vieţii noastre,
Eu sunt banalul din banal.

Aşa grăbită mi s-a dat,
Zile în dar mi-a oferit
Şi-n pieptul meu tăcută-a stat
Chiar şi când nu i-am dat nimic.

Îmi bate inima în gol,
Hm, fu primul glas ce-am auzit,
A vieţii mele cheie sol
Când eu nu auzeam nimic

Chiar şi acum mă-mpinge-n piept,
De doruri grele se fereşte,
Mă tot imploră să o iert,
Iar eu o tot zoresc: iubeşte!

Îmi bate inima în şoaptă,
E un tic-tac apăsător,
Nu e nici vie , dar nici moartă,
Nu sunt nici viu, dar nici nu mor…

Leave a Reply

