Adrian Mangu

blogger civic și literar

Trofeu

leave a comment »

Te voi păstra drept trofeu! Vei sta închisă în vitrina existenţei mele si imi voi defini viaţa prin dibăcia capturării acestui exemplar nemapomenit. Mă voi lăuda cu toate defectele tale, cu imposibila-ţi fire, cu toate cicatricile lăsate de tine pe buze-mi si le voi povesti de înfiorătoarea luptă dintre noi doi.
Le voi arăta minciunile din spatele adevărului şi adevăruriele ce se ascundeau în minciună şi voi dezbraca de idei şi sentimante întreaga noastră confruntare. Le voi descrie lumea ce am deschis căutând spre tine şi uşa ce vroiai să-mi zăvorăşti în piept. Vei arde în ochii mei, în timp ce cuvintele vor exploda izbindu-mi-se de dinţi.
Inima îmi va muşca din gat, implorandu-mă să o tac. Toţi se vor minuna de povestea noastră. Te vor blama cot la cot cu mine, te vor respinge şi se vor dezlega de viclenia respiraţiei tale. Indignări, tensiuni, urlete, dezgust! Asta e tot ce mai reuşeşti să provoci.
Toţi îmi vor mulţumi pentru destăinuire, mă vor felicita pentru izbândă , îmi vor aprecia caracterul şi vor bea în amintirea chinurilor mele. Voi închina cu ei paharul, voi cădea în golul victoriei mele, voi stinge lumina în mine, îţi voi închide viaţa în suflet şi voi aştepta să mă dezlegi, într-un final, de tine.
Written by adimangu

4 February 2016 at 17:13

Posted in Proză, Uncategorized

Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

