Demon

Demon

                      de Adrian Mangu

Din focuri gri, din oaze ce suspină
Se mai zăresc prin flăcări cenuşii
Iubiti speriaţi ce caută lumină,
Părinţi bătrâni cerşind printre copii

Pesemne Dumnezeu plânge prin cer,
Altfel nu ştiu cum plouă cu durere,
Dezleagă-mi inima de tot acest mister
Şi-mbracă-mi gândul cu lucruri efemere

Aşează, îngere, dejunul pe un ziar,
Un dram de pâine şi-un strop de vin tihnit,
Dacă sunt viu, o viaţă dă-mi în dar,
Dacă sunt mort, să-mi spui când am murit.

Nu te speria că azi îţi simt prezenţa,
Cu tine totu-mi pare mai uşor,
Lui Dumnezeu să ştii că i-a iesit pasienţa,
Dându-i Satanei un înger păzitor.

Leave a Reply

