FlameHairHead_JPEG

Ecou

                          de Adrian Mangu

Eşti ultimul ecou al ultimei iubiri,
Frântură de prezent pierdută-n amintiri,
Madonna unui prunc ce nu s-a vrut născut,
O clipă de zăpadă într-un infern mamut.

Eu nu te-am înţeles în tot vacarmul tău,
Atâtea doruri smulse printre păreri de rău,
Războaie fără pace, ferestre larg închise,
Îmbrăţişări divine , săruturi compromise

Te-am respirat în grabă şi taina ţi-am păstrat,
Pe suflet-ţi  port pecetea, parfumul delicat,
Încă mă strigi pe nume la orice colţ de stradă,
Mă ţii întemniţat, te ţin întemniţată.

Privirea ta-mi respiră, incă te am pe buze,
Tu, muza nepereche şi asasin de muze,
Îmi curgi prin existenţă din da şi până-n nu,
De nici nu mai cunosc dacă sunt eu sau tu.

Te-aş dezlega de mine şi aripa ţi-aş smulge
Să simţi ca mine cerul , dar să nu-l poţi ajunge,
Frântură de prezent pierdută-n amintiri,
Eşti ultimul ecou al ultimei iubiri.

Leave a Reply

