Eva din priviri


Eva din priviri

                          de Adrian Mangu

Mi-ai alergat din coastă-nainte de-a mă naşte
Şi te-ai ascuns la mine în priviri,
Te căutam cu poftă în toate ale noastre
Şi îţi trăiam prezenţa-n amintiri

Puteam să jur că locuieşti în mine,
Puteam să jur c-atât de-aproape-mi eşti,
Că-mpartăşesc acelaşi vis cu tine
Şi că acelaşi dor cu mine-mpărtăşeşti

Crescut-au străzi şi bulevarde-n lume
Şi oameni şi maşini şi buruieni,
Încă te ştiu, dar nu te strig pe nume
Şi te aud prin vene cum mă chemi

Redă-mă coastei ce tu mi-ai smuls din fire,
Redă-mă gustului de dulce trandafir,
Alungă vântul şi fă a fericire
Şi dă-mi-te din nou să te respir!

2 thoughts on “Eva din priviri

  1. Absolut supernă poezia. Emoționantă şi profundă Atinge! Mulțumesc că ai împărtășit-o cu noi. Zile frumoase și numai bucurii Îți doresc ☺

    • Sunt fericit ca a reusit sa ajunga acolo unde trebuie sa ajunga! Multumesc pentru frumoasele cuvinte! Zile minunate si pline de pace sufleteasca!

Leave a Reply

