O clipă

O clipă
de Adrian Mangu

Dă-mi o clipă, iubito, o clipă
Să-ți simt glasul la mine-n ființă,
Să mă-mbat în nebuna-ți dorință
Și de-amar să tot facem risipă

Să mint cerul că sunt muritor,
Chiar de tu mi-ai pătruns în simțire,
Chiar de moartea îmi e nemurire
Și plutesc între vise și dor!

Numai tu faci pământul să plângă,
Pe Dumnezeu în genunchi îl așezi,
Distrugi lumea şi apoi o creezi
Şi faci suflete reci să se-aprindă

Privește-o, Hristoase, în pripă,
Este ruptă din iad şi din rai
Și te face să urli “mai stai
Da-mi o clipă, iubito, o clipă!”

One thought on “O clipă

Leave a Reply

