Nu vă-ntristaţi

Nu vă-ntristaţi

                                    de Adrian Mangu

Nu vă-ntristaţi de nu mai sunt,
Cu fluturi albi mă port în vânt,
Iar când privi-voi înapoi,
Demult veți fi plecat și voi…

Aproape-s zorile de mal,
Răsar și păsări de cristal,
Purtând sub aripile moi
Un vis ușor, un somn greoi

Deschise-s stelele-n petale
Și flori de foc sclipesc în cale,
Miros de astre arse-n zbor
Îmi par tamai-ngerilor.

Se-arată tainici Dumnezei,
Preoți se luptă între ei
Tot căutând cuvântul plin
Cu gust de pâine și de vin.

De morți tăcuți se-agață viii
Și rând pe rând își nasc copiii,
Care atunci când vor fi copți,
S-or agăța și ei de morți.

Acum e pace în simțiri,
Mă decojesc de amintiri,
Iar cei ce mă jeleau cândva
Pășesc tăcuți în urma mea.

Leave a Reply

